A VCORE
technológia

A több mint 30 éve kifejlesztett ISOMETRIC™ dizájn 7%-kal* növeli a találati felületet. A hagyományos kerek kerethez képest a négyzet alakú ISOMETRIC™ ütő nagyobb “sweet spot-ot”  hoz létre azáltal, hogy optimalizálja a fő- és a kereszthúr metszéspontját. Az ISOMETRIC™ technológia nagyobb irányítást biztosít az energia feláldozása nélkül.

*a YONEX által tesztelve

AERO FIN technológia

Továbbfejlesztett manőverezés

A VCORE-ban található aerodinamikai bordák is továbbfejlesztettek, és az ütő keretének alja felé helyezkednek el. Az új Aero bordák stratégiailag kivágott részek, amelyek jobb manőverezést tesznek lehetővé.

AERO TRENCH

Csökkentett ellenállás

A gyorsabb fejsebesség elérése és a nagyobb centrifugálás potenciál érdekében az új Aero Trench csökkenti a légellenállást azáltal, hogy egyedülállóan elrejti az ütőkeret tetején található húrvezető lyukakat.

LINER TECH

A maximális pörgetési potenciálért

Az újonnan megtervezett, egyenes lyukú húrvezetők több húrmozgást tesznek lehetővé a nem középpontos ütéseknél.

AERO DYNAMIC technológia

AERODINAMIKAI TECHNOLÓGIA

Az Aero Trench és az Aero Fin Technology csökkenti a légellenállást a könnyű manőverezhetőség és a nagyobb pörgetés érdekében.

2G-NAMD FLEX FORCE

AGRESSZÍV, TÁMADÓ PŐRGETÉSHEZ


Az új Flex Force grafit az ütőnyak felső részében lehetővé teszi az ütő gyors hajlítását és visszapattanását a maximális centrifugálási potenciál érdekében.

MEGNÖVELT FELSŐ KERET

A 2 és 10 órás pozícióban szélesebb keret növeli a labda érintkezési felületét, ami nagyobb “kilövési” szöget eredményez.

SZILIKON OLAJ A HÚRVEZETŐBEN

Szilikon olajjal feltöltött húrvezető gyűrű

Az új szilikonolaj, amelyet a húrvezetőbe fújtak, lehetővé teszi, hogy az ütő gyorsan meghajoljon és visszapattanjon eredeti helyzetébe

ÚJ ÜTŐNYAK DIZÁJN

ÚJ TERVEZÉSŰ NYAK

Az 1. terület T alakú keresztmetszet. A 2. terület H alakú keresztmetszet Ez a „torziós ellenállás” segít stabilizálni az ütőt, csökkentve az erőveszteséget.